Necesitatea unui wedding planner

noiembrie 23, 2019 6:32 pm

După un sezon plin de povești frumoase am ales să venim în ajutorul viitoarelor perechi de miri care doresc un wedding planner. Despre necesitatea unui wedding planner, în rândurile ce urmează.


Cum ajută serviciile unui wedding planner?

Realizarea unei liste și a unui program

Organizarea unei nunți necesită timp, iar fiecare mireasă trebuie să se împartă în sute de părți pentru organizarea nunții. O nuntă nu se poate planifica fără să știi ce ai de făcut. Acesta este avantajul unui wedding planner, el face lista și programul în locul tău, ține cont de toate programări, întâlnirile sau orice stabiliți cu el, veți primi un reminder ca să nu ratați nimic.

Bugetul

Toată lumea vorbește despre buget, un wedding planner vă ajută să vă concepeți bugetul de nuntă și să nu îl depășiți. Un wedding planner cunoaște deja diferiți furnizori și poate să îți ofere cele mai bune alternative pentru tine și pentru bugentul pe care l-ați stabilit.

Recomandă furnizori pentru fiecare serviciu și produs de nuntă

Un wedding planner contactează furnizorii, află disponibilitatea lor, trimite e-mailuri, mesaje și stabilește întâlnirea cu aceștia. Uneori, dacă vă doriţi asta, wedding plannerul se poate ocupa de comunicarea cu toţi furnizorii şi puteţi să îi cereţi să vă transmită constant noutăţile: schimbări, întrebări, preocupări etc. De asemenea, wedding plannerul o să vă amintească când va trebui făcută o plată către unul din furnizori.

Wedding etiquette

Un wedding planner ştie totul despre normele de comportare la o nuntă şi despre formalităţi. E posibil ca unele norme să nici nu mai fie considerate drept norme, şi în realitate să fie vorba despre ceea ce vi se potriveşte vouă şi nunţii voastre cel mai bine, însă uneori mai rămân câteva aspecte care trebuie tratate cu atenţie.

Confirmări

Unii wedding planneri se ocupă ei de toate confirmările pentru voi. Gestionarea confirmărilor este o muncă care cuprinde sarcini atât de anoste, precum: confirmarea porţiilor de mâncare, confirmarea locurilor la mese, confirmarea numărului invitaţiilor etc. Personal, mă ocup de toate aceste detalii la cererea miriilor mei, încă un lucru pe care voi sunteţi scutiţi să-l mai faceţi.

Mementouri

Sunt simple şi utile. Pentru că există mari şanse să uitaţi ceva – fie poate fi ceva important precum DJ-ul, sau ceva mai puţin important precum meniurile pe fiecare masă, un wedding planner trebuie să fie atent să trimită mementouri  despre lucrurile care au potenţialul de a fi uitate.

Confirmări ale furnizorilor

Săptămâna dinaintea nunţii este de obicei foarte haotică şi stresantă. Nu cred că vă doriţi să primiţi e-mailuri şi telefoane constant pentru a confirma ora şi locaţia cu diferiţi furnizori. Wedding plannerul se ocupă de asta.

Programul zilei nunţii

Este absolut necesar să aveţi un program pentru ziua nunţii. Cum altfel veţi şti când să începeţi să vă pregătiţi, când să spuneţi oamenilor să vă livreze lucrurile etc.? Desigur, de acest program se va ocupa wedding plannerul vostru, făcând tot felul de trucuri şi anunţând furnizorii pe parcurs, în funcţie de necessitate.

Coordonarea ceremoniei civile şi a celei religioase

Câteodată ceremoniile pot fi un mare haos. Oamenii cred că ştiu ce au de făcut, dar atunci când chiar trebuie să facă ceva realizează că nu ştiu. Avantajul de a avea wedding planner este că acesta se asigură că ceremonia se desfăşoară fără incidente şi că toţi participanţi ştiu ce au de făcut şi unde trebuie să meargă.

Decorul nunţii

Nu contează ce fel de servicii vă oferă wedding plannerul vostru pentru că el sau ea este cu siguranţă pregătit să vă ajute să pregătiţi sau să stabiliţi un decor de nuntă sen-za-ţio-nal! E posibil să vă ofere un întreg concept sau să vă fie alături atunci când alegeţi culorile, însă vor fi lângă voi pe parcursul întregului process de hotărâre a decorului nunţii.

Coordonator pentru ziua nunţii

Uneori ofer doar acest serviciu celor care aleg să-şi planifice singuri nunta. De ce este atât de important acest serviciu? Pentru că în ziua nunţii nu vreţi să fiţi voi cei care să vă ocupaţi logistică şi ca toate lucrurile să fie amenajte cum trebuie. Avantajul de a avea un wedding planner este că el se asigură că tortul ajunge la timp, că mărturiile sunt aşezate la locului fiecărui invitat şi că acel panou pe care l-aţi pregătit pentru a fi scrise mesaje din partea invitaţiilor va fi montat la intrare, cum vă doreaţi. Iar când vine vorba de coordonarea momentelor la nuntă, tot wedding plannerul se ocupă şi de asta. Wedding plannerul vă anunţă când trebuie să plecaţi la ceremonie, când trebuie tăiat tortul, când are loc dansul mirilor şi când au loc momentele speciale. Tot wedding plannerul se ocupă şi de furtul miresei dacă e cazul, ajută mireasa să-şi coasă tivul la rochie (în caz de nevoie) sau anunţă toasturile şi întreţine atmosfera.

Cadourile de nuntă

Multă lume alege să aducă (şi) cadouri la nuntă. Ce faceţi cu ele?  Avantajul de a avea un wedding planner este că el se ocupă să încarce toate cadourile şi se asigură că acestea sunt trimise acasă la voi şi păstrate în siguranţă. De asemenea, dacă wedding plannerul vostru este la fel de grijuliu ca mine, vă va pregăti o pungă specială cu toate felicitările şi mesajele lăsate de invitaţii voştri, pentru că e posibil să aveţi o insomnia cauzată de starea de euforie şi să vreţi să citiţi câteva mesaje.

Categorisit în:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *